ترجمه تخصصی وب سایت
100 درصد شرکت­ها و مؤسسات باید محصولات و خدمات خود را به زبان بازار هدف خود معرفی کنند. این یکی از قواعد اصلی توسعه کسب و کار است. آیا به دنبال گسترش بازار هدف خود هستید؟ کدام بازار را مد نظر قرار داده ­اید؟ بازارهای جهانی، اروپا یا شاید بازارهای منطقه­ ای؟ به نظر شما گام­ های فرآیند معرفی شما به بازار هدف جدید چیست؟ باید از چه روش­ هایی برای معرفی خود استفاده کنید؟  وب سایت ترجمه آنلاین به زبان های مختلف اولین قدم خواهد بود.

اگر قصد توسعه کسب و کار خود در خارج از کشور را دارید، لازم است محصولات و خدمات خود را به زبان بازار هدف جدید معرفی کنید. برای این منظور یکی از بهترین روش­ها عبارت است از ترجمه وب سایت.

ترجمه وب سایت چیست؟
ترجمه یا بومی سازی وب سایت امری تخصصی است. پس اگر قصد دارید تخصصی کار کنید، باید کار را به کاردان بسپارید. شاید بتوان وب سایت را از طریق مترجم­ های آنلاین، از قبیل گوگل ترانسلیت، یا افزونه­ هایی مانند WPML و nLingual ترجمه کرد. اما قطعاً با این کار تنها به کسب و کار خود ضرر زده­ اید. در واقع، مشتریان با بررسی سایت شما درباره محصولات یا خدمات شما قضاوت می­ کنند. پس ارائه ترجمه ناقص و بومی سازی نشده، دید مشتری نسبت به کسب و کار شما را منفی خواهد کرد. چون در ترجمه وب سایت نباید مواردی از قبیل تسلط به زبان بازار هدف، آشنایی کامل با فرهنگ بازار هدف و … را فراموش کرد. پس اگر می­خواهید در بازار جهانی یا منطقه حضوری فعال داشته باشید، بومی سازی تخصصی وب سایت خود را مد نظر قرار دهید.

چرا ترجمه وب سایت؟

اینترنت نقش بزرگی در فرآیند رشد و درآمدزایی شرکت­های بین المللی ایفا می­کند. در جهان امروز اکثر مشتریان بالقوه زمان زیادی را در اینترنت سپری می­کنند. هدف شما به عنوان یک تاجر نیز تبدیل آنها به مشتریان بالفعل است. اما روش سنتی بازاریابی و فروش یک استراتژی مخاطره آمیز است. اگر قصد گسترش سطح بازاریابی خود را دارید، باید متفاوت عمل کنید. تمام شرکت­های بین المللی بیشترین فواید را از محیط اینترنت کسب می­کنند. در جهان امروزی اینترنت چند نقش عمده را در معرفی شما ایفا می­کند:

1) ارزان­ترین روش­های تبلیغات را در اختیار شما قرار می­دهد.

2) دسترسی شما به بخش وسیعی از مشتریان را تسهیل می­کند.

3) شما را از محدودیت­ های زمانی و مکانی رها می­سازد.

تبلیغات ارزان
اینترنت بستر مفیدی را برای تبلیغات ارزان قیمت در اختیار شما قرار می­دهد. در این محیط شما مجبور به پرداخت هزینه­های گزاف نیستید. تنها با تکیه بر یک وب سایت چند زبانه می­توانید کسب و کار خود را به بهترین نحو ممکن معرفی کنید. می­دانیم که هزینه­ های راه اندازی، ترجمه و مترجمنگهداری وب سایت در مقایسه با سایر روش­ها، بسیار ناچیز است.

 

 

منبع